Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Místo univerzálních dárků probuďte originalitou emoce u zaměstnanců

Zvolení správného dárku pro vlastní zaměstnance a kolegy je pro leckoho stále záhadou. Peníze budou vždy skvělým bonusem, ale správně vybraným dárkem ukážete svůj osobní zájem a dobrou vůli. Dar, který odráží skutečnost, jak si vážíte něčí práce, pak může navodit nenahraditelný pocit ocenění a motivovat k loajalitě. Oříškem však bývá najít dárek, který v někom probudí opravdové pozitivní emoce.

Populárními odměnami byly a jsou zážitky. Skok padákem, jízda ve sportovním autě, let balonem, projížďka lodí. To vše už tu bylo. Co ale nabídnout trochu jiný zážitek? Například dobrý skutek. Dá se však něco takového koupit? Ano. Nabídka neziskových organizací je široká.

Za zmínku stojí například e-shop www.skutecnydarek.cz, který provozuje organizace Člověk v tísni, dále e-shop Dárky pro život organizace UNICEF anebo www.diakoniespolu.cz od Střediska humanitární a rozvojové spolupráce.

Reklama
ČEZ

V těchto obchodech nenajdete dárkové koše, drahá vína a delikátní sýry. Místo toho vybíráte, kde a jak si přejete pomoci. Jednotlivé typy pomoci jsou „materializovány“ fotkou, aby měl nakupující představu, co vlastně kupuje, čím přispívá. Často i konkrétním lidem. Vzniká tak osobní emotivní vazba s poskytnutou pomocí. Je na vás, jestli do odlehlé vesnice přispějete na ovci a kozu, pořídíte osivo, zaplatíte ošetření nemocného dítěte, zajistíte šicí stroj či oblečení. Nejedná se pouze o zahraniční výpomoc – „dobrý skutek“ můžete zakoupit i v Česku. Po koupi obdržíte darovací certifikát, kam můžete dopsat své jméno. Personalisté tak mohou na Vánoce „rozdávat“ rozpočet pro zaměstnance na „skutečné“ dárky. Takové aktivity se mimo jiné skvěle odráží v PR.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)