Vlastní nebo firemní osobní automobil má v domácnosti 83 procent internetové populace. Mezi majiteli převažují muži, lidé ve věku 30-44 let, s maturitním vzděláním a lidé žijící v obcích do 5000 obyvatel, kteří automobilem cestují do práce a po okolí. Při mytí auta dávají lidé nejvíce přednost ručnímu mytí v soukromí, které alespoň jednou za půl roku volí 63 procent majitelů osobního automobilu. Domácí ruční mytí patří mezi nejoblíbenější u lidí z malých obcí do 5000 obyvatel, kde je dostupnost automyček podstatně nižší. Automatické kartáče automyček navštíví alespoň jednou za rok více než polovina vlastníků aut, přičemž nejvíce jejich služeb využívají obyvatelé velkých měst nad 100 000 obyvatel. Ruční mytí v automyčkách pak přinejmenším jednou za půl roku provádí zhruba třetina majitelů aut.
Při péči o automobil alespoň občas kupují autokosmetiku či přípravky na čištění auta zhruba 2/3 majitelů aut. V rámci pozorovaných typů autokosmetiky patří mezi nejkupovanější především houby, utěrky, osvěžovače vzduchu, čističe interiérů a leštěnky. Houby, utěrky a zejména osvěžovače vzduchu kupují více ženy než muži. Zákazníci v průměru utratí za autokosmetiku cca 2100 Kč ročně. Nejvyšší útratu odhadují nejmladší věkové kategorie 15-29 let, kde více než polovina utratí nadprůměrnou částku za rok.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.