Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hyundai oslovuje řidiče obrázkovým příběhem

V červnu tohoto roku prohrála automobilka u Městského soudu v Praze vleklý spor po bouřlivém rozchodu s některými dealery značky. Ti se vzepřeli novým prodejním podmínkám, smluvním pokutám a odmítali podepsat etický kodex. Hyundai se teď ke kauze vrací v celostránkových novinových inzerátech, ve kterých oslovuje zákazníky a ujišťuje je, že bojuje za jejich práva. Celý inzerát je takový malý vizuální rébus. Za jeho vytvořením stála agentura Médea.

Někdy je opravdu dobré více vysvětlovat než ohromovat kreativou. Nebylo by pro tuto situaci vhodnější využít PR článek?

Roman Zámečník kreativní ředitel, Digital Brain

Reklama
Know

V Mateřídoušce tyto příběhy fungují, ale v Hospodářkách v tomto kontextu vyvolávají pocit ublíženosti a boje proti anonymnímu nepříteli. Otázka zní: byl to záměr?

Roman Hřebecký copywriter, Pábení

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)