V červnu tohoto roku prohrála automobilka u Městského soudu v Praze vleklý spor po bouřlivém rozchodu s některými dealery značky. Ti se vzepřeli novým prodejním podmínkám, smluvním pokutám a odmítali podepsat etický kodex. Hyundai se teď ke kauze vrací v celostránkových novinových inzerátech, ve kterých oslovuje zákazníky a ujišťuje je, že bojuje za jejich práva. Celý inzerát je takový malý vizuální rébus. Za jeho vytvořením stála agentura Médea.
Někdy je opravdu dobré více vysvětlovat než ohromovat kreativou. Nebylo by pro tuto situaci vhodnější využít PR článek?
Roman Zámečník kreativní ředitel, Digital Brain
V Mateřídoušce tyto příběhy fungují, ale v Hospodářkách v tomto kontextu vyvolávají pocit ublíženosti a boje proti anonymnímu nepříteli. Otázka zní: byl to záměr?
Roman Hřebecký copywriter, Pábení