Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Francouzská agentura zřídila kvůli kampani web s nabídkou sexuálních služeb

Více než šest set telefonátů a skoro devět tisíc zpráv od klientů vyvolala během jediného týdne po spuštění nabídka nového francouzského webu Dívky z ráje, který nabízel snadné spojení s prostitutkou nejlépe vyhovující touhám zákazníka. Už několik hodin po zveřejnění stránek přišly objednávky od tří tisíc lidí.

Žádná ze společnic se ale nakonec nemohla dostavit. Po spojení s escort servisem kvůli domluvení konkrétního dne a hodiny se zákazníci dozvěděli, že vybraná dívka nemůže přijít a bude „stažena z nabídky“, neboť ji předchozí klient – případně pasák – zavraždil. „Omluvu“ doprovázely naturalistické fotografie umlácených a zkrvavených žen.

Na šokované zákazníky poté čekalo upozornění, že objednáváním placeného sexu na internetu pomáhají financovat obchod s lidmi. Projekt totiž připravila francouzská pobočka agentury McCann pro pařížskou organizaci Mouvement du Nid, která pomáhá týraným ženám zavlečeným do sexuálního byznysu.

Reklama
ČEZ

Tahle je mrtvá, chcete jinou?

Ředitelka organizace Christine Blecová podotkla, že její snahou je seznámit veřejnost s drsnou realitou prostituce. „Máme ale tisíckrát menší prostředky než sexuální byznys,“ vysvětlila, proč musela s agenturou sáhnout k šokující formě.

„Zákaznická linka“ escortu svým celkovým pojetím zdůrazňovala, jak lhostejní jsou zákazníci k osudům prostitutek, nad kterými přemýšlejí jen jako nad dalším zbožím z e-shopu. „Chtěl bych si objednat Ines a zajímalo by mě, jaké praktiky ovládá a kolik mě to bude stát,“ cituje organizace příklad jednoho telefonátu. „To bohužel nepůjde,“ omlouvá se falešná zákaznická podpora, „Ines je totiž mrtvá, pasák ji hodil z mostu. Co nějakou jinou?“

Zákazníci se většinou zmohli jen na zděšené výkřiky kontrastující se znuděným tónem operátorek „call centra“. Mrazivý nádech celé akce zesiluje, že všechny příběhy zavražděných žen jsou skutečné.

Minulý týden si McCann a Mouvement du Nid odnesly za kampaň zlato na prestižním reklamním festivalu Clio v New Yorku. Ale největším oceněním bylo, že Francie i v důsledku této kampaně letos postavila placení za sex mimo zákon.

Web se na první pohled tvářil jako jedna z mnoha stránek s komerční nabídkou sexuálních služeb. Smyšlené fotografie a profily ale při „objednávce“ seznámily klienty se skutečnými příběhy zavražděných žen.
Foto: McCann Paris

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)