Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: „Kampani u ČSSD vládne selfie. Jedná se jen o nataženou ruku“

Volební billboardy ČSSD jsou postaveny na populární myšlence selfie. Když pomineme, že zároveň s nimi jede na úplně stejném nápadu postavená billboardová kampaň Vodafonu, jedná se o zajímavou snahu, jak zlidštit tradičně kožené politiky.

Přesto se mi na exekuci zdálo cosi divného. Když jsem si prohlížel třetí billboard, došlo mi, kde je ten problém. Pokud totiž fotíte skutečné selfie, všechny osoby na fotce se dívají do čočky mobilu. Kampaň sociálních demokratů se oproti tomu skládá ze skupinky osob, které se dívají rovně dopředu, i když vlevo na billboardu má některý z kandidátů vystrčenou ruku a v ní drží pomyslný mobil. Výsledkem je rozpačitý dojem z montáže, která zamýšlený koncept upřímnosti značně stírá.

Na druhou stranu – pořád lepší, než kdyby krajní kandidát zdvihal namísto levé ruky pravici.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)