Chytrá Horákyně: „Kampani u ČSSD vládne selfie. Jedná se jen o nataženou ruku“

Volební billboardy ČSSD jsou postaveny na populární myšlence selfie. Když pomineme, že zároveň s nimi jede na úplně stejném nápadu postavená billboardová kampaň Vodafonu, jedná se o zajímavou snahu, jak zlidštit tradičně kožené politiky.

Přesto se mi na exekuci zdálo cosi divného. Když jsem si prohlížel třetí billboard, došlo mi, kde je ten problém. Pokud totiž fotíte skutečné selfie, všechny osoby na fotce se dívají do čočky mobilu. Kampaň sociálních demokratů se oproti tomu skládá ze skupinky osob, které se dívají rovně dopředu, i když vlevo na billboardu má některý z kandidátů vystrčenou ruku a v ní drží pomyslný mobil. Výsledkem je rozpačitý dojem z montáže, která zamýšlený koncept upřímnosti značně stírá.

Na druhou stranu – pořád lepší, než kdyby krajní kandidát zdvihal namísto levé ruky pravici.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist