Pokémonní vlna pozvolna opadá. Japonské příšerky pomalu vyklízejí prostor v chytrých telefonech zajímavějším aplikacím. Navzdory tomu se v rušném velkoměstě stále objevují artefakty připomínající skomírající fenomén. Reklama Rexony je jedním z nich. Pokéball na přechodu zkrátka nelze minout bez zastavení. Nezbývá než doufat, že se kvůli této reklamě nebudou chodci zastavovat příliš často. Společně s lovci Pokémonů by se kvůli tomu mohli pořádně zapotit i řidiči.
Toto sdělení by podle mne značce nesedělo ani tři měsíce dozadu, tedy v čase podobných pokusů pracovat s fenoménem Pokémon Go.
Roman Briath, stratég, Zaraguza
Je super, že se někdo zmohl na víc než zapínání vábniček na Pokémony. Je ale míň super, že to není moc zábavné ani zajímavé.
Jiří Markvart, copywriter & idea maker, Bubble