Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chyť je všechny!

Pokémonní vlna pozvolna opadá. Japonské příšerky pomalu vyklízejí prostor v chytrých telefonech zajímavějším aplikacím. Navzdory tomu se v rušném velkoměstě stále objevují artefakty připomínající skomírající fenomén. Reklama Rexony je jedním z nich. Pokéball na přechodu zkrátka nelze minout bez zastavení. Nezbývá než doufat, že se kvůli této reklamě nebudou chodci zastavovat příliš často. Společně s lovci Pokémonů by se kvůli tomu mohli pořádně zapotit i řidiči.

 

Toto sdělení by podle mne značce nesedělo ani tři měsíce dozadu, tedy v čase podobných pokusů pracovat s fenoménem Pokémon Go.

Roman Briath, stratég, Zaraguza

Reklama
ČEZ

 

Je super, že se někdo zmohl na víc než zapínání vábniček na Pokémony. Je ale míň super, že to není moc zábavné ani zajímavé.

Jiří Markvart, copywriter & idea maker, Bubble

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)