Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Český reklamní textil expanduje do Číny

Severočeská společnost Adler, která se zaměřuje především na výrobu reklamního oblečení, otevřela na začátku září svou asijskou pobočku. Konkrétně se tak stalo v čínském hlavním městě Pekingu. S expanzí na tento trh pomohla státní agentura Czech Trade.

„Důvod založení nové pobočky byl naprosto prozaický,“ popsal statutární ředitel Adleru Radek Veselý. „Čína a celá jihovýchodní Asie pro nás skýtá velký potenciál k expanzi do celého světa. Navíc stálá přítomnost českých zaměstnanců přímo v jihovýchodní Asii, v místě, kde vyrábíme více než 90 procent naší produkce, našim zákazníkům garantuje nejen včasný termín dodání, ale především vysokou kvalitu našich produktů,“ je přesvědčen Veselý.

Adler spoléhá na to, že bude mít celý řetězec procesů souvisejících s výrobou i s vývojem plně pod kontrolou, což by mu mělo pomoci prosadit se na vysoce konkurenčním trhu.

Reklama
ČEZ

Na čínské dodavatele má Adler zvýšené nároky, požaduje po nich například certifikaci Eko-Tex a BSCI, kterou dostanou jen výrobky, při jejichž výrobě a distribuci jsou respektovány základní pracovněprávní a etické zásady.

„Pokud není lokální výrobce schopen tyto dokumenty doložit, je jednání o možné spolupráci okamžitě ukončeno. Stálá přítomnost zaměstnanců Adleru umožní předem potenciálního dodavatele prověřit a následně lze efektivně dohlížet nad dodržování regulí z pohledu lidských práv a etiky,“ podotkl Veselý.

Vedení asijské pobočky podléhá českému vrcholovému managementu, který kromě Veselého tvoří obchodní ředitel Aleksandar Alačkov. Za dosažení cílů pobočky bude odpovědná dosavadní ředitelka kvality Květuše Kušová, která patří ke stabilním pilířům společnosti a v textilním průmyslu se pohybuje již více než 30 let. „V našem podnikání spolupracují dvě naprosto odlišné kultury: velmi precizní a na výkon orientovaní Evropané a na straně druhé velmi přátelští Asijci, pro něž však otázka kvality a času nemá takovou váhu. Je proto nezbytně nutné zajistit nejen supervizi, ale také podat pomocnou ruku při řešení problémů,“ doplnil Alačkov. Kromě Číny Adler působí na šestnácti evropských trzích.

Obchodní ředitel Alexandar Alačkov, ředitelka kvality Květuše Kušová a statutární ředitel Radek Veselý.
Foto: Adler

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)