Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Burton slaví příchod zimy a letos i 40. výročí. Fanoušky láká na party v obchodě i na sněhu

Rodinná firma z amerického Vermontu a výrobce vybavení pro snowboarding i streetové módy, značka Burton, nadělí letos sobě i svým příznivcům v rámci zahájení zimní sezony hned dvě akce. Ke každoroční Launch Party ve své vlajkové prodejně v centru Prahy, která již proběhla v polovině října, přidá event přímo na sněhu, i když umělém.

„Opening v Monínci 30. října je naší letošní první venkovní aktivitou, kde půjde v první řadě o ježdění a o zábavu,“ říká Lucie Hiková, zodpovědná za značku Burton. Eventu hodlá značka následně patřičně využít na sociálních sítích a v e-mailingu snowboardingové komunitě, sdílet se budou videa i fotky. Obě akce mají podle Hikové spíše imageový ráz, účelem je představit novou kolekci.

„Při openingu nabídneme divákům i jezdcům otestování nových snowboardů, pomůžeme s výběrem a doporučíme konkrétní model na míru stylu ježdění. Věříme, že právě tento servis je pro naše zákazníky důležitý a odlišný od prodejů přes internet,“ dodává manažerka značky.

Reklama
MMcite

Od prkna k módě

„Nové zákazníky získáváme jak při snowboardových aktivitách, tak v současné době máme mnoho nových zákazníků, kteří jsou z řad streetové módy a hledají technicky vysoce kvalitní produkty,“ vysvětluje Lucie Hiková. Marketingové aktivity Burtonu jsou plánovány na regionální bázi, zdejší zastoupení ale samozřejmě přihlíží k aktivitám značky v zahraničí. Polovina rozpočtu plyne na přímou podporu prodeje, dále pak na podporu resortů a jezdců.

Ti jsou zároveň členy vývojářského týmu a jako první nové kolekce testují. Jako jeden z dalších benefitů značky v poslední době vidí Hiková důraz na ekologické aspekty – recyklovatelné materiály a certifikaci Blue Sign, u snowboardů pak FSC. „Díky přírodě můžeme dělat to, co nás nejvíce baví a čím žijeme, a proto je naší povinností přírodu ochraňovat,“ doplňuje Hiková.

Tým dětských testerů

Pražská Launch Party nabízela kromě testování kolekce a vychlazených drinků také dráhu pro děti, kde si mohly zkusit první „krůčky“ na snowboardu. Do nejmladší cílovky Burton v posledních letech hodně investuje, dokonce má svůj tým dětských snowboardistů, který se na testování podílí. „Pro děti máme širokou kolekci, která obsahuje vše od ponožek, spodního prádla přes technické zimní oblečení po snowboardové boty, vázání, snowboardy. Klademe velký důraz na to, aby děti využily vybavení pro více sezon,“ dodává Hiková.

Jedním z influencerů Burtonu je letos modelka, blogerka a ve volném čase snowboardistka Natálie Kotková (The Nattiness). 
Foto: Bruton

Eventů na horách využívá Burton pro akvizici nových zákazníků, prioritou je ale zábava pro všechny zúčastněné. 
Foto: Bruton

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)