Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Asijské virály: smysl nedávají, ale populární jsou

Obrýlený Japonec ve zlatavém oblečení pokřikuje do rytmu počítačově generované hudby o tom, co vznikne, když spojíte jablko, pero a ananas. Celkově u toho působí, jako by Dan Nekonečný prodal do Tokia licenci na svůj nezaměnitelný projev. Svět nechápe, ale dívá se: minutový klip měl minulý týden přes osmdesát milionů zhlédnutí. Video se tak vyšvihlo mezi nejsledovanější virály poslední doby. Zpěvák ve videu se jmenuje Pikotaro, a je to alter ego japonského komika a hudebníka Kazuhika Kosaky. Chtěl by se proslavit stejně, jako se to podařilo korejskému kolegovi PSY s písničkou Gangnam Style. Ke vtíravému nápěvu o ovoci a psacích potřebách vytvořil i doprovodné video, jak na melodii správně tancovat. Bizarní úlet už má několik parodií, které jsou mimochodem technicky zdařilejší než originál.

Největší reklamu čtyřicetiletému japonskému umělci udělal zpěvák Justin Bieber, když videoklip zpropagoval na svém Twitteru. Podivná skladba se dostala mimo jiné do zpravodajství BBC.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)