Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Nejkreativnějším městem zůstává New York

Na špici nejkreativnější metropole nadále zůstává Mekka reklamy New York. Na druhém místě je Londýn a na třetím brazilské Sao Paulo. Největším skokanem se stalo novozélandské hlavní město Auckland, které se umístilo na čtvrtém místě oproti devatenáctému z minulého roku. Pád naproti tomu zaznamenalo australské Sydney, které z devátého místa kleslo na třinácté. Vyplývá to z Global Creativity Reportu 2016, každoroční analýzy úspěchů agentur, zemí a měst v soutěži Cannes Lions a k ní přidruženým projektům. Cannes Lions se letos zúčastnilo rekordních 91 zemí, poroty čítající celkem 387 členů udělily trofeje pracím 61 z nich. Nejlepším klientem byl jihokorejský Samsung, který se na špici posunul z loňského druhého místa.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)