9. Mercedes-Benz jde jako první na WeTransfer

České zastoupení značky Mercedes-Benz spustilo ve spolupráci s mediální agenturou Zenith první českou komunikační kampaň na populárním úložišti WeTransfer.com. Automobilka na této celosvětové úschovně pro velké množství dat komunikuje vizuály z dílny agentury BBDO nový prostorný model Mercedes-Benz třídy E kombi. „WeTransfer je globální úschovna dat, kterou využívají manažeři, podnikatelé nebo umělci napříč různými obory působnosti. Vyznají se v oblasti technologií a preferují mezinárodní služby i v oblasti úschovy a sdílení dat. WeTransfer neměl zatím v ČR zastoupení a nás těší, že jsme jako první mohli s touto službou navázat spolupráci,“ říká Michal Bohuněk, senior media consultant agentury Zenith.

Mercedes-Benz na to kápnul a jako první v Česku spustil reklamní kampaň na WeTransferu, oblíbeném úložišti kreativních ředitelů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk