Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Ve spotu Akademie věd ČR účinkují samotní vědci

V rámci kampaně na vědecký festival Týden vědy vznikl spot, ve kterém ztvárnili hlavní roli vědci z Akademie věd ČR. Konkrétně chemik Michael Londesborough, jazykovědkyně Markéta Pravdová a geochemik Jan Borovička. Výběr vědců nebyl náhodný, účinkující patří ke špičkám ve svých oborech a lidé je mohou znát z televizních obrazovek. Hlavní idea vychází z festivalového vizuálu, jehož ústředním motivem je raketa a motto „za hranice známého“. Spot režíroval Ondřej Herskovič. „Za festivalem Týden vědy a techniky stojí zejména naši vědci a chceme veřejnost upozornit, že právě oni jsou těmi novodobými hrdiny, kteří se pohybují za hranicemi známého,“ shrnuje myšlenku spotu PR manažerka festivalu Andrea Saláková. Spot uvidí v průběhu října a listopadu diváci v České televizi nebo návštěvníci vybraných pražských kin. Šestnáctý ročník festivalu Týden vědy se bude konat od 1. do 13. listopadu 2016 ve městech po celé České republice.

Tvářemi kampaně jsou zleva Jan Borovička, Michael Londesborough a Markéta Pravdová.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)