8. Ve spotu Akademie věd ČR účinkují samotní vědci

V rámci kampaně na vědecký festival Týden vědy vznikl spot, ve kterém ztvárnili hlavní roli vědci z Akademie věd ČR. Konkrétně chemik Michael Londesborough, jazykovědkyně Markéta Pravdová a geochemik Jan Borovička. Výběr vědců nebyl náhodný, účinkující patří ke špičkám ve svých oborech a lidé je mohou znát z televizních obrazovek. Hlavní idea vychází z festivalového vizuálu, jehož ústředním motivem je raketa a motto „za hranice známého“. Spot režíroval Ondřej Herskovič. „Za festivalem Týden vědy a techniky stojí zejména naši vědci a chceme veřejnost upozornit, že právě oni jsou těmi novodobými hrdiny, kteří se pohybují za hranicemi známého,“ shrnuje myšlenku spotu PR manažerka festivalu Andrea Saláková. Spot uvidí v průběhu října a listopadu diváci v České televizi nebo návštěvníci vybraných pražských kin. Šestnáctý ročník festivalu Týden vědy se bude konat od 1. do 13. listopadu 2016 ve městech po celé České republice.

Tvářemi kampaně jsou zleva Jan Borovička, Michael Londesborough a Markéta Pravdová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk