8. Nakladatelství Albatros koupilo Palmknihy

Nakladatelská skupina Albatros Media oznámila převzetí 100 procent podílu ve firmě Palmknihy. Pokračuje tak v expanzi a konsolidaci na knižním trhu, v září již odkoupila platformu eReading.cz s elektronickými knihami. Důvodem, proč Albatros koupil Palmknihy, je podle generálního ředitele firmy Václava Kadlece velká roztříštěnost českého trhu s elektronickými knihami. Většina prodejců má kvůli tomu nízké obraty a je podfinancovaná. Prodejci e-knih proto podle Kadlece nemohou dostatečně investovat, zlepšovat zákaznické služby a vyvíjet software tak, jak je v zahraničí obvyklé. I přes plánovanou budoucí fúzi obou firem bude Albatros Media nadále provozovat obě značky samostatně na jejich současných webových stránkách www.palmknihy.czwww.ereading.cz. Český trh s e-knihami dosahuje podle odhadů obratu 80 až 100 milionů korun ročně.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk