Creative Copywriters Club se dohodl s novou Vysokou školou kreativní komunikace na vzniku Dílny CCC, ve které každý týden od února do května 2017 jeden ze 13 členů klubu se studenty probere jedno reklamní řemeslo. Témata na sebe budou volně navazovat, takže na konci semestru by studenti měli mít „přehled, co vše je třeba umět pro to, aby vznikla dobrá komunikační kampaň“. „Jako cechovní sdružení reklamních textařů cítíme povinnost podílet se na výchově budoucích kolegů a chceme přispívat k dobrému jménu reklamního průmyslu,“ vysvětlil MAM předseda klubu Petr Vlasák, kreativní ředitel agentury Comtech Group, s tím, že projekt se samozřejmě koná s podporou rektorky Markéty Kořené a vedoucího katedry literární tvorby Daniela Kubce. VŠKK je nová soukromá vysoká škola, která má studenty připravit na profesní dráhu ve všech oblastech kreativního průmyslu. Její obory jsou napojeny na praktický provoz agentur, grafických studií, vydavatelství a médií.