8. Klub textařů bude mít na VŠKK svou dílnu

Creative Copywriters Club se dohodl s novou Vysokou školou kreativní komunikace na vzniku Dílny CCC, ve které každý týden od února do května 2017 jeden ze 13 členů klubu se studenty probere jedno reklamní řemeslo. Témata na sebe budou volně navazovat, takže na konci semestru by studenti měli mít „přehled, co vše je třeba umět pro to, aby vznikla dobrá komunikační kampaň“. „Jako cechovní sdružení reklamních textařů cítíme povinnost podílet se na výchově budoucích kolegů a chceme přispívat k dobrému jménu reklamního průmyslu,“ vysvětlil MAM předseda klubu Petr Vlasák, kreativní ředitel agentury Comtech Group, s tím, že projekt se samozřejmě koná s podporou rektorky Markéty Kořené a vedoucího katedry literární tvorby Daniela Kubce. VŠKK je nová soukromá vysoká škola, která má studenty připravit na profesní dráhu ve všech oblastech kreativního průmyslu. Její obory jsou napojeny na praktický provoz agentur, grafických studií, vydavatelství a médií.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba