Noviny The Independent, které kvůli finančním potížím jako první britský celostátní deník úplně zrušily letos v březnu tištěnou podobu, jsou po 23 letech opět v zisku. Deník oznámil, že příjmy z digitálního obsahu se mu za poslední rok do konce září zvýšily o 75 procent, příjmy z reklamy pak vzrostly o 45 procent a dosáhnou 20 milionů liber. Daří se držet i vyšší návštěvnost webu než před zrušením papírového vydání. Ušetřit se podařilo nejen na tisku a distribuci, ale také na zaměstnancích, kteří jsou mladší a berou nižší platy. To vede k nespokojenosti v redakci: „Sice jsme ziskoví, ale za jakou cenu?“ řekl Financial Times pod podmínkou anonymity jeden z novinářů The Independent. Deník se totiž v rámci boje o návštěvnost s BuzzFeedem posunul k odlehčeným tématům, jako je například zpráva o kotěti zachráněném během hurikánu na Haiti. Z původních 200 novinářů jich bylo propuštěno 110 a místo nich přišlo deset specialistů na digitální obsah. Šéfredaktor Christian Broughton ovšem trvá na tom, že Independent nadále stojí na seriózní novinařině.
Poslední tištěné vydání Independentu se objevilo na stáncích na konci března. Od té doby loví deník internetové čtenáře.