Reklama
Megaboard

7. Umělci a veřejnost pomalují lahve Coca-Coly

Společnost Coca-Cola připravila mezinárodní projekt, na jehož konci vznikne umělecké dílo z pomalovaných lahví od tohoto nápoje. Do akce se zapojili také čeští ilustrátoři. Na projektu se podílí studio DRAWetc. a agentura JAD Productions. První pomalované lahve budou vystaveny na akci Teniskology, kde bude pro návštěvníky zároveň přichystána kreativní dílna. Široká veřejnost tak může pokreslit lahve podle vlastních představ a odborná porota vybere nejlepší dílo. „Coca-Cola Empty Bottle je projektem, který je připraven na míru generaci mileniálů. Cílí na mladé lidi, kteří jsou stále on-line, hledají inspiraci a touží po zážitcích. Chceme je zapojit do celého kreativního procesu a stát se tak součástí brandu Coca-Cola,“ přibližuje smysl projektu Zuzana Kadlečková z marketingového oddělení výrobce nápojů. „Ústřední myšlenkou konceptu je oslava umění, trávení času s přáteli a on-line sdílení společných zážitků,“ dodala Kadlečková. Po skončení Teniskology převezmou unikátní lahve vybraní umělci, kteří z nich vytvoří finální dílo. Česká Coca-Cola ho pak představí na mezinárodní soutěži, do níž se zapojí celkem 28 zemí.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále