Společnost Coca-Cola připravila mezinárodní projekt, na jehož konci vznikne umělecké dílo z pomalovaných lahví od tohoto nápoje. Do akce se zapojili také čeští ilustrátoři. Na projektu se podílí studio DRAWetc. a agentura JAD Productions. První pomalované lahve budou vystaveny na akci Teniskology, kde bude pro návštěvníky zároveň přichystána kreativní dílna. Široká veřejnost tak může pokreslit lahve podle vlastních představ a odborná porota vybere nejlepší dílo. „Coca-Cola Empty Bottle je projektem, který je připraven na míru generaci mileniálů. Cílí na mladé lidi, kteří jsou stále on-line, hledají inspiraci a touží po zážitcích. Chceme je zapojit do celého kreativního procesu a stát se tak součástí brandu Coca-Cola,“ přibližuje smysl projektu Zuzana Kadlečková z marketingového oddělení výrobce nápojů. „Ústřední myšlenkou konceptu je oslava umění, trávení času s přáteli a on-line sdílení společných zážitků,“ dodala Kadlečková. Po skončení Teniskology převezmou unikátní lahve vybraní umělci, kteří z nich vytvoří finální dílo. Česká Coca-Cola ho pak představí na mezinárodní soutěži, do níž se zapojí celkem 28 zemí.