6. UniCredit v kampani propaguje půjčku

Zlobivé děti, které ke zděšení svého otce likvidují byt, a babička jako zachránce klidu a pohody. To jsou hlavní postavy nového televizního spotu UniCredit Bank od agentury VCCP, který banka ode dneška nasazuje na Nově a na Primě. Produktová kampaň propaguje výhody půjčky Presto s možností sloučení úvěrů. „Svět je plný superchlapů a superžen, kteří zvládají každodenní tlak svých povinností. Dnes se však mohou obrátit na odborníka a užít si více života bez starostí,“ vysvětluje VCCP pozadí myšlenky. Mediamix doplní bannery na nejnavštěvovanějších webech a sociální sítě.

Spot režíroval Ken Karpel, o realizaci se postarala produkce Target.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720