6. Škoda modernizuje svou komunikaci na YouTube

Automobilka Škoda chce mít „nejznámější, nejsledovanější a nejrespektovanější firemní kanál v České republice“ na videoserveru YouTube. „S růstem počtu smartphonů roste i konzumace on-line videa. Právě na kvalitní videoobsah se chceme ještě více zaměřit,“ řekl vedoucí marketingu Škody Michal Pres. Automobilka proto připravila čtyři seriály, kterými ho bude pravidelně plnit – Škoda Nezeptat se, Škoda Experiment, Škoda Není doma a Osobnosti Škoda představují. V prvním moderátoři Táňa Malíková a Josef Fajta odpovídají na otázky fanoušků. Stejná dvojice bude provázet také seriálem Experiment. V něm se auta ocitnou v netradičních situacích. V seriálu Škoda Není doma se instagramistky Czech Vibes Markéta Polášková a Magdaléna Fukanová vydají objevovat zajímavá místa v Česku a kempovat. Poslední seriál se zaměří na plány, zajímavosti a události kolem Škody. Se správou všech sociálních kanálů automobilce pomáhá digitální agentura Zaraguza.

Škoda považuje svůj YouTube kanál za silný nástroj pro oslovení cílové skupiny 25+.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720