Automobilka Škoda chce mít „nejznámější, nejsledovanější a nejrespektovanější firemní kanál v České republice“ na videoserveru YouTube. „S růstem počtu smartphonů roste i konzumace on-line videa. Právě na kvalitní videoobsah se chceme ještě více zaměřit,“ řekl vedoucí marketingu Škody Michal Pres. Automobilka proto připravila čtyři seriály, kterými ho bude pravidelně plnit – Škoda Nezeptat se, Škoda Experiment, Škoda Není doma a Osobnosti Škoda představují. V prvním moderátoři Táňa Malíková a Josef Fajta odpovídají na otázky fanoušků. Stejná dvojice bude provázet také seriálem Experiment. V něm se auta ocitnou v netradičních situacích. V seriálu Škoda Není doma se instagramistky Czech Vibes Markéta Polášková a Magdaléna Fukanová vydají objevovat zajímavá místa v Česku a kempovat. Poslední seriál se zaměří na plány, zajímavosti a události kolem Škody. Se správou všech sociálních kanálů automobilce pomáhá digitální agentura Zaraguza.
Škoda považuje svůj YouTube kanál za silný nástroj pro oslovení cílové skupiny 25+.