6. Pojišťovny zahltí média svými kampaněmi

Podzim zaplní reklamy pojišťoven. Kooperativa podporuje své životní pojištění Na přání, až do prosince ho propaguje jeden půlminutový spot a čtyři varianty sponzorských vzkazů na všech českých komerčních televizních kanálech. ČSOB Pojišťovna pro změnu v kampani od Comtechu až do konce listopadu propaguje pojištění domácích spotřebičů a objednání asistenčních služeb při poruchách v domácnostech. Komunikační mix tvoří billboardy, bannery, mikroweb, letáky a PR. A aby byl výčet aktivit pojišťoven kompletní, Axa přišla s portálem Zešílet můžeme všichni, na kterém se snaží vyvracet mýty o duševních chorobách a zároveň nabízí adekvátní pojištění.

ČSOB Pojišťovna chce působit „lidsky a přátelsky“, mimo jiné díky akvarelovým tahům štětcem nebo psané podobě loga.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen