Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Pojišťovny zahltí média svými kampaněmi

Podzim zaplní reklamy pojišťoven. Kooperativa podporuje své životní pojištění Na přání, až do prosince ho propaguje jeden půlminutový spot a čtyři varianty sponzorských vzkazů na všech českých komerčních televizních kanálech. ČSOB Pojišťovna pro změnu v kampani od Comtechu až do konce listopadu propaguje pojištění domácích spotřebičů a objednání asistenčních služeb při poruchách v domácnostech. Komunikační mix tvoří billboardy, bannery, mikroweb, letáky a PR. A aby byl výčet aktivit pojišťoven kompletní, Axa přišla s portálem Zešílet můžeme všichni, na kterém se snaží vyvracet mýty o duševních chorobách a zároveň nabízí adekvátní pojištění.

ČSOB Pojišťovna chce působit „lidsky a přátelsky“, mimo jiné díky akvarelovým tahům štětcem nebo psané podobě loga.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)