5. Tchibo otevřelo „obchod digitální budoucnosti“

Společnost Tchibo otevřela v pražské Metropoli Zličín prodejnu vybavenou interaktivními digitálními displeji. Zákazníci si zde mohou vyzkoušet například chytrou převlékací kabinku s pomocí technologie RFID, kde jim interaktivní displej doporučí, které kousky a jak zkombinovat. Nebo přímo z kabinky požádat obsluhující personál o jinou velikost, barvu apod. Přes displej si lze rovněž objednat kávu či zákusek. Zajímavým prvkem jsou i elektronické cenovky fungující na bázi wi-fi.

Obchod budoucnosti s digitálními prvky si Tchibo nadělilo k 25. výročí působení na českém trhu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka