Brněnská digitální agentura PUXdesign uspěla ve výběrovém řízení na nový web pivovaru Starobrno. Spuštěn byl v uplynulých dnech. „Celkově jsme stránky omladili, jsou modernější a responzivní. Cílem bylo, aby návštěvníci nalezli informace rychle a aby pro ně byly přehledné. Na homepagi je také speciální agregátor ze sociálních sítí, který poskytuje přehled o aktuálních příspěvcích,“ uvedl Tomáš Hložánek, spolumajitel agentury. „Sociální sítě jsou pro komunikaci se zákazníky v dnešní době velmi důležité a Starobrno rozhodně v téhle oblasti nezaostává, takže i na webu hned můžete vidět, co se aktuálně děje na našem Facebooku nebo Instagramu,“ dodala Zdeňka Mindlová, brand manažerka Starobrna, které od roku 2003 patří do skupiny Heineken. Agregování příspěvků z profilů značky na sociálních sítích probíhá prostřednictvím specializovaného nástroje Juicer. Kromě „piva s moravským srdcem“ se PUXdesign pochlubil i dalšími dvěma vítězstvími v tendrech, a to na náborový web První brněnské strojírny a firemní stránky společnosti Lamberga, která vyrábí osvětlení. Oproti Starobrnu nejde o typické spotřebitelské stránky. Kariérní web brněnské strojírny existuje vedle firemních stránek a měsíčně ho navštěvuje zhruba tisícovka zájemců o práci. Podnik díky nim chce sehnat dostatek technicky vzdělaných pracovníků a nalákat je na zaměstnanecké benefity. Výrobce veřejného a průmyslového LED osvětlení Lamberga pro změnu vsadil na „minimalistickou estetiku“ a spustil na webu neveřejnou část pro obchodní partnery, ve které si mohou sestavit katalog produktů na míru.
Kdo má chuť pít Starobrno, může se podívat na interaktivní mapu míst, kde se čepuje. Na starém webu chyběla.