4. Rencar brání smlouvu s dopravním podnikem

Pražský dopravní podnik chce, aby společnost Rencar vyklidila reklamní plochy v městské hromadné dopravě. Magistrát i dopravní podnik tvrdí, že podle posudků je stávající smlouva z roku 1997, uzavřená až do roku 2031, neplatná. „Dopravní podnik prostě musí zvýšit výnos z pronájmu reklamních ploch. Zatím na nich vydělává jedna jediná firma, a DPP to není,“ uvedla primátorka Adriana Krnáčová (ANO). Rencar argumenty města i DPP odmítá, k vypovězení smlouvy podle něj není důvod a dopravci prý zajišťuje nadstandardní příjem z reklam, který je údajně výrazně vyšší než je na trhu běžné.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia