Zlínské kreativní produkční studio Kouzelná animace připravilo a produkovalo podzimní image kampaň pro internetový obchod Kasa.cz. Cílem je zdůraznit, že se na e-shopu dá pohodlně odkudkoliv nakupovat, hlavním propagovaným lákadlem je pak časově omezená doprava zboží zdarma při nákupu nad tisíc korun. „Hlavní postava Štěpána, muže, který má svůj styl, nechce z něj slevit a dává přednost zážitkům před běháním po nákupních centrech, působivě upozorňuje na hlavní benefit on-line nakupování,“ je přesvědčena ředitelka komunikace Andrea Čižmářová. Kasa se s novým patnáctisekundovým spotem vrací po delší době do televize, dosud spoléhala především na on-line marketing. S postavou Štěpána a jeho psa se setkají i návštěvníci videoportálů Stream.cz a YouTube, kde kampaň také poběží.
V reklamě na Kasu Štěpán radši tráví čas se psem Trezorem, než aby běhal po nákupních centrech. Režisérem spotu byl Petr Babinec.