Reklama
Megaboard

4. Kasa.cz se po delší době vrací do televize

Zlínské kreativní produkční studio Kouzelná animace připravilo a produkovalo podzimní image kampaň pro internetový obchod Kasa.cz. Cílem je zdůraznit, že se na e-shopu dá pohodlně odkudkoliv nakupovat, hlavním propagovaným lákadlem je pak časově omezená doprava zboží zdarma při nákupu nad tisíc korun. „Hlavní postava Štěpána, muže, který má svůj styl, nechce z něj slevit a dává přednost zážitkům před běháním po nákupních centrech, působivě upozorňuje na hlavní benefit on-line nakupování,“ je přesvědčena ředitelka komunikace Andrea Čižmářová. Kasa se s novým patnáctisekundovým spotem vrací po delší době do televize, dosud spoléhala především na on-line marketing. S postavou Štěpána a jeho psa se setkají i návštěvníci videoportálů Stream.cz a YouTube, kde kampaň také poběží.

V reklamě na Kasu Štěpán radši tráví čas se psem Trezorem, než aby běhal po nákupních centrech. Režisérem spotu byl Petr Babinec.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále