4. Hledá se PR agentura pro sbírku na varhany

Pražské arcibiskupství a Metropolitní kapitula u svatého Víta v Praze vyhlásily výběrové řízení na PR agenturu pro kampaň na podporu veřejné sbírky na varhany do katedrály sv. Víta. V katedrále jsou totiž varhany několikery, ty hlavní v ní však chybí už téměř sto let. Podle vyhlašovatele jde o projekt celonárodní, nikoliv církevní, který má „přispět k věhlasu katedrály a k rozvoji slavné české hudební tradice“, vítězná agentura by se na něm tedy měla podílet „alespoň zčásti sponzorsky“. Zatím bylo shromážděno 14,5 milionu korun, cílem je vybrat 80 milionů. Podle Aleše Pištory z arcibiskupství bylo do tendru pozváno deset agentur, z nichž tři zatím postoupily do užšího výběru.

V katedrále sv. Víta, Václava a Vojtěcha – ano, to je její plné jméno – chybějí už skoro sto let hlavní varhany.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová