Pražské arcibiskupství a Metropolitní kapitula u svatého Víta v Praze vyhlásily výběrové řízení na PR agenturu pro kampaň na podporu veřejné sbírky na varhany do katedrály sv. Víta. V katedrále jsou totiž varhany několikery, ty hlavní v ní však chybí už téměř sto let. Podle vyhlašovatele jde o projekt celonárodní, nikoliv církevní, který má „přispět k věhlasu katedrály a k rozvoji slavné české hudební tradice“, vítězná agentura by se na něm tedy měla podílet „alespoň zčásti sponzorsky“. Zatím bylo shromážděno 14,5 milionu korun, cílem je vybrat 80 milionů. Podle Aleše Pištory z arcibiskupství bylo do tendru pozváno deset agentur, z nichž tři zatím postoupily do užšího výběru.
V katedrále sv. Víta, Václava a Vojtěcha – ano, to je její plné jméno – chybějí už skoro sto let hlavní varhany.