Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Hledá se PR agentura pro sbírku na varhany

Pražské arcibiskupství a Metropolitní kapitula u svatého Víta v Praze vyhlásily výběrové řízení na PR agenturu pro kampaň na podporu veřejné sbírky na varhany do katedrály sv. Víta. V katedrále jsou totiž varhany několikery, ty hlavní v ní však chybí už téměř sto let. Podle vyhlašovatele jde o projekt celonárodní, nikoliv církevní, který má „přispět k věhlasu katedrály a k rozvoji slavné české hudební tradice“, vítězná agentura by se na něm tedy měla podílet „alespoň zčásti sponzorsky“. Zatím bylo shromážděno 14,5 milionu korun, cílem je vybrat 80 milionů. Podle Aleše Pištory z arcibiskupství bylo do tendru pozváno deset agentur, z nichž tři zatím postoupily do užšího výběru.

V katedrále sv. Víta, Václava a Vojtěcha – ano, to je její plné jméno – chybějí už skoro sto let hlavní varhany.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)