Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Zaraguza získala za Fofolu zlatou Euro Effie

Slovenská agentura Zaraguza získala za svou kampaň Fofola pro českou značku Kofola zlaté ocenění v celoevropské soutěži EACA Euro Effie, v níž jsou oceňovány komunikační kampaně, které dosáhly prokazatelných pozitivních výsledků na nejméně dvou evropských trzích. Kampaň vystavěná kolem šišlajícího psíka běžela jak na českém, tak i na slovenském trhu. V Česku získala loni zlatou Effie v kategorii nápojů. V soutěži na evropské úrovni dostala zlaté ocenění v kategorii Malý rozpočet, kde byla udělena ještě další dvě zlata. Grand Prix získal projekt Ask Gudmundur: World’s First Human Search Engine britské agentury The Brooklyn Brothers & Islenska.

Úspěšnou kampaň Fofola připravila pro tradiční českou značku Kofola slovenská agentura Zaraguza.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)