3. Zaraguza získala za Fofolu zlatou Euro Effie

Slovenská agentura Zaraguza získala za svou kampaň Fofola pro českou značku Kofola zlaté ocenění v celoevropské soutěži EACA Euro Effie, v níž jsou oceňovány komunikační kampaně, které dosáhly prokazatelných pozitivních výsledků na nejméně dvou evropských trzích. Kampaň vystavěná kolem šišlajícího psíka běžela jak na českém, tak i na slovenském trhu. V Česku získala loni zlatou Effie v kategorii nápojů. V soutěži na evropské úrovni dostala zlaté ocenění v kategorii Malý rozpočet, kde byla udělena ještě další dvě zlata. Grand Prix získal projekt Ask Gudmundur: World’s First Human Search Engine britské agentury The Brooklyn Brothers & Islenska.

Úspěšnou kampaň Fofola připravila pro tradiční českou značku Kofola slovenská agentura Zaraguza.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet