Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Stát za 32 milionů korun propaguje potraviny

Více než třicet milionů korun vynaloží stát na propagaci kvalitních potravin, mimo jiné prostřednictvím spotřebitelské soutěže. Ta spočívá v tom, že lidé budou vystřihovat z obalů loga Klasa, Regionální potravina nebo znak bioproduktů. Celkem třicet jich pak nalepí na hrací kartu, díky které se dostanou do slosování o jízdní kola, kuchyňské roboty nebo poukazy na prodloužený rodinný víkend. „Propagace soutěže bude probíhat v tištěných i on-line médiích. Dále chystáme upoutávky v rádiích a televizi. Využijeme také SMS marketing. Součástí kampaně bude komunikace přímo v místech prodeje, například formou ochutnávek nebo prostřednictvím grafických upoutávek, interaktivních obrazovek a podobně,“ oznámila mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu Vladimíra Nováková. Maskotem a průvodcem kampaně je opět panáček Klasáček. Fond si od soutěže slibuje, že osloví minimálně 4,5 milionu nakupujících, zejména ve věku mezi 25 a 50 lety. Spotřebitelská soutěž potrvá až do konce roku, upozorní na ni také roadshow v hypermarketech.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)