Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. DámeJídlo.cz spouští svoji první ATL kampaň

Televizní kampaň pro firmu zabývající se on-line objednávkami a rozvozem jídla poběží od 3. října na stanicích mediálních skupin Nova a Prima. Spoty pro DámeJídlo.cz připravila agentura Bistro. „Základní idea vychází z německého originálu naší mateřské společnosti Delivery Hero, který jsme upravili pro místní trh. Chceme komunikovat výběr jídel z různých typů restaurací od české po mezinárodní kuchyně,“ vysvětluje Jan Matějů, ředitel DámeJídlo.cz. Kampaň bude probíhat také v rádiu a on-linu. PR podporu kampaně zajistí agentura Aspen.PR. O výzkum pro lokální adaptaci se postarala agentura Millward Brown. Firmu DámeJídlo.cz založil v roce 2012 podnikatel Tomáš Čupr spolu s investorskými skupinami Miton a Enern, v roce 2015 ji od nich odkoupil německý gigant Delivery Hero. V současné době Delivery Hero pokrývá zhruba 300 tisíc partnerských restaurací ve 33 zemích a má více než tři tisíce zaměstnanců.

Německá reklama Delivery Hero ukazuje, jak rychlé je objednat si jídlo z různých restaurací.

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)