Televizní kampaň pro firmu zabývající se on-line objednávkami a rozvozem jídla poběží od 3. října na stanicích mediálních skupin Nova a Prima. Spoty pro DámeJídlo.cz připravila agentura Bistro. „Základní idea vychází z německého originálu naší mateřské společnosti Delivery Hero, který jsme upravili pro místní trh. Chceme komunikovat výběr jídel z různých typů restaurací od české po mezinárodní kuchyně,“ vysvětluje Jan Matějů, ředitel DámeJídlo.cz. Kampaň bude probíhat také v rádiu a on-linu. PR podporu kampaně zajistí agentura Aspen.PR. O výzkum pro lokální adaptaci se postarala agentura Millward Brown. Firmu DámeJídlo.cz založil v roce 2012 podnikatel Tomáš Čupr spolu s investorskými skupinami Miton a Enern, v roce 2015 ji od nich odkoupil německý gigant Delivery Hero. V současné době Delivery Hero pokrývá zhruba 300 tisíc partnerských restaurací ve 33 zemích a má více než tři tisíce zaměstnanců.
Německá reklama Delivery Hero ukazuje, jak rychlé je objednat si jídlo z různých restaurací.