Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. ČOV plánuje franšízu pro olympijské parky 2018

Český olympijský výbor vyhodnotil milionovou návštěvnost ve čtyřech olympijských parcích jako úspěšnou a médiím již odhalil plány pro rok 2018, kdy proběhnou zimní olympijské hry v Pchjongčchangu. ČOV uvažuje o sérii 15 až 20 menších parků po celé republice, přičemž by fungovaly na bázi franšízy. Do propagace jednotlivých disciplín by byly opět zapojeny sportovní svazy,“ uvedl marketingový ředitel ČOV Marek Tesař. Výbor zároveň připravuje interaktivní manuál pro organizaci sportovních parků v Evropě s grantovou podporou od Evropské unie. Do projektu se zapojí národní olympijské výbory z několika evropských zemí, koordinace bude probíhat z Česka.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)