10. České dráhy učí mladé lidi jezdit vlakem

Státní železniční dopravce České dráhy spustil osvětovou kampaň s názvem Vlakopedie. „Řada lidí se k cestování vlakem vrátila po mnoha letech, mladá generace pak objevuje výhody cestování na železnici poprvé. Tito lidé tak nemají zkušenosti s cestováním vlakem nebo se od doby, kdy vlak používali naposledy, mnoho věcí změnilo,“ vysvětlil myšlenku projektu mluvčí Petr Šťáhlavský. Kampaň pochopitelně propaguje především moderní tvář Českých drah, tedy mobilní aplikaci Můj vlak, pořizování jízdenek on-line nebo palubní služby typu bezdrátového připojení k internetu, které jsou však dostupné jen ve vyšších kategoriích vlaků. Centrálním místem kampaně je web www.vlakopedie.cz.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa