10. České dráhy učí mladé lidi jezdit vlakem

Státní železniční dopravce České dráhy spustil osvětovou kampaň s názvem Vlakopedie. „Řada lidí se k cestování vlakem vrátila po mnoha letech, mladá generace pak objevuje výhody cestování na železnici poprvé. Tito lidé tak nemají zkušenosti s cestováním vlakem nebo se od doby, kdy vlak používali naposledy, mnoho věcí změnilo,“ vysvětlil myšlenku projektu mluvčí Petr Šťáhlavský. Kampaň pochopitelně propaguje především moderní tvář Českých drah, tedy mobilní aplikaci Můj vlak, pořizování jízdenek on-line nebo palubní služby typu bezdrátového připojení k internetu, které jsou však dostupné jen ve vyšších kategoriích vlaků. Centrálním místem kampaně je web www.vlakopedie.cz.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard