Agentura Young & Rubicam Prague se podle očekávání stala nejúspěšnějším českým subjektem soutěže letošního ročníku mezinárodního festivalu reklamní kreativity Golden Drum. Získala Grand Prix za sérii tiskových vizuálů pro magazín Forbes, zlaté ocenění za spot, sérii dvou tiskových vizuálů a PR projekt pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky, dále pak stříbro za spot pro stejného klienta v kategorii Branded Content a další stříbro za užití médií v projektu Playlists for Life pro organizaci Lékaři bez hranic. Dalšími oceněnými českými subjekty byly Ogilvy Group, McCann Prague, Fallon Prague, Mustard a DDB Praha. Ogilvy Group získala Grand Prix za kontroverzní, ale oceňovaný poutač na loňskou pražskou výstavu kanadského filmového režiséra Davida Cronenberga. McCann Prague za svůj projekt pro řetězec farmářských obchodů Náš grunt – za který v Cannes letos dostal dokonce Zlatého lva v kategorii PR – získal Zlatý bubínek v kategorii Direct a stříbra v kategorii aktivačních programů a inovací. Stříbrné bubínky obdržely ještě Fallon Prague za spot pro model Yeti společnosti Škoda Auto, Mustard za on-line film European Bike Stealing Championship pro stejného klienta a DDB Praha za užití médií v projektu pro McDonald’s. Nejúspěšnější agenturní sítí festivalu se stala McCann Worldgroup, nejúspěšnější agenturou Publicis Romania, nejúspěšnějším nezávislým subjektem ruská agentura Voschod, zatímco nejlepší značkou byl projekt Ural Music Night.
Y&R dostala ve slovinské Lublani Grand Prix za sérii vizuálů pro časopis Forbes.