Nízkonákladová banka Zuno, patřící do skupiny Raiffeisen Bank International (RBI), oznámila konec svých aktivit na českém i slovenském trhu, kde vystupuje pod značkou Tatra banka. Nové klienty přestane přijímat 21. října, stávající klientelu pak převede postupně na sesterskou Raiffeisenbank do poloviny příštího roku. „O dalších krocích budeme všechny naše klienty informovat s dostatečným předstihem,“ sdělil médiím generální ředitel Zuno Oyvind Oanes. Zuno Bank vstoupila na český trh v polovině roku 2011, od roku 2010 působila na Slovensku, k původně avizovanému vstupu na další trhy už nakonec nedošlo. V Česku a na Slovensku měla ke konci srpna celkem 266 tisíc klientů, ke konci loňského roku to bylo 280 tisíc. Mateřská RBI se snažila prodat Zuno přinejmenším od začátku roku 2015. Loni v září informovala lucemburská skupina ABH Holdings, že podepsala smlouvu o koupi Zuno, letos v březnu však od toho odstoupila. „Kdy zmizí i značka Zuno, je zatím předčasné spekulovat. Pokračujeme v jednáních s investorem, který má zájem o koupi platformy banky, díky čemuž by Zuno mohla fungovat jako servisní bankovní společnost,“ odpovídá na otázku o budoucnosti tiskový mluvčí banky Vladimír Michna. Reklamní kampaně připravuje pro Zuno slovenská agentura Gunpowder. Banka investovala letos podle dat Nielsen Admosphere do reklamy přes 157 mil. korun, nejvíce do TV spotů.
Zuno nasadilo na léto krátké sportovní odkazy do vysílání sportovních pořadů, zaměřila se na cyklisty a běžce.