Hlad po odbornících na on-line marketing roste. Podle výzkumu společnosti Kentico plánuje hned 81 procent evropských digitálních agentur v roce 2016 navyšovat stavy. Na situaci zareagoval tým Jindřicha Fáborského, který už má za sebou úspěšné projekty Marketing festival a Digisemestr.
V pražské Radlické kulturní sportovně uspořádal první veletrh práce v digitálním marketingu. Na místě se sešlo devět agentur a tři zadavatelé, kteří prezentovali svou aktuální nabídku pracovních příležitostí.
„Trh je doslova hladový po on-line lidech do prakticky všech odvětví. Firmy chtějí analytiky, UX designéry, vývojáře, on-line marketing a specialisty na sociální média,“ potvrdila on-line marketing & sales manažerka O2 Dorota Kajfoszová. „Podobné akce, jako je Digijobs, mají pro nás význam. Už máme díky němu domluvené čtyři schůzky na příští týden,“ dodává Kajfoszová. O2 hledalo rok kvalitního web analytika a aktuálně by do svých řad zlanařilo také odborníky na sociální média, on-line zákaznickou péči a UX designéry. „Problém je trochu v tom, že to jsou obory, které jsou hodně mladé. Na naše pozice totiž potřebujeme zkušenější lidi,“ dodává Kajfoszová.
Možností, jak svého případného zaměstnavatele zaujmout, mají mnohem více. Headhunter Josef Kadlec na Digijobs prozradil základní tipy, jak „vytunit“ svůj LinkedIn profil. Jeho součástí by měly být minimálně dvě reference z posledního zaměstnání, naopak by se lidé měli vyvarovat českých akademických titulů přímo u svého jména.
První ročník festivalu příležitostí v digitálním marketingu přilákal i zadavatele. Mimo jiné se jej účastnily Alza, O2 a Seznam.
Foto: Digijobs