Reklama
Megaboard

Strýček audit tě chce!

Nezaměstnanost je nejnižší za poslední léta a o kvalitní lidi se dnes tvrdě bojuje. Svůj „employer branding“ reklamou zlepšují Amazon i Česká spořitelna. Ve vlně náborových kampaní nemohou absentovat ani zástupci „velké čtyřky“. KPMG hledá novou krev prostřednictvím microsite a kampaně, která má poukázat mimo jiné na příběhy někdejších zaměstnanců.

Nepotěší, neurazí, prostě klasický generický vizuál s příběhem zaměstnance. Takových najdeme v poslední době stovky.

Rudolf R. Kovařík, copywriter, Dark Side

Lidské příběhy táhnou a u cílové skupiny jistě zarezonují. Jen si nejsem jist, jak produktivní je při náboru komunikovat, že už dopředu počítám s tím, že mi zaměstnanec po čase stejně odejde jinam.

Filip Huněk, account director, Aqua Digital

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále