Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Strýček audit tě chce!

Nezaměstnanost je nejnižší za poslední léta a o kvalitní lidi se dnes tvrdě bojuje. Svůj „employer branding“ reklamou zlepšují Amazon i Česká spořitelna. Ve vlně náborových kampaní nemohou absentovat ani zástupci „velké čtyřky“. KPMG hledá novou krev prostřednictvím microsite a kampaně, která má poukázat mimo jiné na příběhy někdejších zaměstnanců.

Nepotěší, neurazí, prostě klasický generický vizuál s příběhem zaměstnance. Takových najdeme v poslední době stovky.

Rudolf R. Kovařík, copywriter, Dark Side

Reklama
ČEZ

Lidské příběhy táhnou a u cílové skupiny jistě zarezonují. Jen si nejsem jist, jak produktivní je při náboru komunikovat, že už dopředu počítám s tím, že mi zaměstnanec po čase stejně odejde jinam.

Filip Huněk, account director, Aqua Digital

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)