Strýček audit tě chce!

Nezaměstnanost je nejnižší za poslední léta a o kvalitní lidi se dnes tvrdě bojuje. Svůj „employer branding“ reklamou zlepšují Amazon i Česká spořitelna. Ve vlně náborových kampaní nemohou absentovat ani zástupci „velké čtyřky“. KPMG hledá novou krev prostřednictvím microsite a kampaně, která má poukázat mimo jiné na příběhy někdejších zaměstnanců.

Nepotěší, neurazí, prostě klasický generický vizuál s příběhem zaměstnance. Takových najdeme v poslední době stovky.

Rudolf R. Kovařík, copywriter, Dark Side

Lidské příběhy táhnou a u cílové skupiny jistě zarezonují. Jen si nejsem jist, jak produktivní je při náboru komunikovat, že už dopředu počítám s tím, že mi zaměstnanec po čase stejně odejde jinam.

Filip Huněk, account director, Aqua Digital

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia