Lovení pokémonů na mobilech a další podobné kolektivní hry jsou nejžhavějším trendem, který zaznamenali světoví pořadatelé firemních akcí. Prý to nevede k tomu, že by vedle sebe na večírku stála skupina nemluvných lidí s mobilem. Naopak: vyměňují si tipy, jak ulovit nejnáročnější příšerky, a společně hledají pokéstopy v místě konání akce. Mobilní hra tedy podporuje společenskou konverzaci. I když se jí neúčastníte, můžete na večírku najít spřízněnou duši, která nad chytáním japonských příšer kroutí hlavou stejně jako vy.
Stranou nezůstává ani další internetový hit, živé vysílání čehokoliv a kamkoliv prostřednictvím Periscopu, Facebook Live nebo YouTube. Organizátoři buď najímají profesionální režii a kameramany, kteří zprostředkovávají dění na místě těm, kteří nemohli přijít osobně (vzpomeňte si například na Engage), anebo účastníci naopak krátce streamují z mobilů atmosféru akce. Přibývá časově omezených příběhů na Snapchatu nebo na Instagramu.
Fotky z Instagramu se také čím dál častěji přímo na místě tisknou na fotopapír jako trvalá vzpomínka. Buď se dají dohledat pomocí hashtagu pod fotkou, anebo se pořizují ve fotokoutku přímo na akci a sdílet se dají až dodatečně.
Zkrátka se potvrzuje, že se v každém člověku ukrývá „hračička“. Velký úspěch proto mají na akcích různé dopravní prostředky a technologické vychytávky, které si účastníci večírku mohou na chvíli vyzkoušet – od posezení v luxusním autě po sportovní souboje s nasazenými helmami pro virtuální realitu.