Pokémoni pronikli už i do firem

Lovení pokémonů na mobilech a další podobné kolektivní hry jsou nejžhavějším trendem, který zaznamenali světoví pořadatelé firemních akcí. Prý to nevede k tomu, že by vedle sebe na večírku stála skupina nemluvných lidí s mobilem. Naopak: vyměňují si tipy, jak ulovit nejnáročnější příšerky, a společně hledají pokéstopy v místě konání akce. Mobilní hra tedy podporuje společenskou konverzaci. I když se jí neúčastníte, můžete na večírku najít spřízněnou duši, která nad chytáním japonských příšer kroutí hlavou stejně jako vy.

Stranou nezůstává ani další internetový hit, živé vysílání čehokoliv a kamkoliv prostřednictvím Periscopu, Facebook Live nebo YouTube. Organizátoři buď najímají profesionální režii a kameramany, kteří zprostředkovávají dění na místě těm, kteří nemohli přijít osobně (vzpomeňte si například na Engage), anebo účastníci naopak krátce streamují z mobilů atmosféru akce. Přibývá časově omezených příběhů na Snapchatu nebo na Instagramu.

Fotky z Instagramu se také čím dál častěji přímo na místě tisknou na fotopapír jako trvalá vzpomínka. Buď se dají dohledat pomocí hashtagu pod fotkou, anebo se pořizují ve fotokoutku přímo na akci a sdílet se dají až dodatečně.

Zkrátka se potvrzuje, že se v každém člověku ukrývá „hračička“. Velký úspěch proto mají na akcích různé dopravní prostředky a technologické vychytávky, které si účastníci večírku mohou na chvíli vyzkoušet – od posezení v luxusním autě po sportovní souboje s nasazenými helmami pro virtuální realitu. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia