Reklama
Megaboard

Nejlepší lokace? Plzeň, Liblice, Brno

Bývalá vozovna plzeňského dopravního podniku se loni přeměnila na kreativní prostor pro výstavy a firemní akce. Multifunkční areál, ve kterém dříve parkovaly autobusy a trolejbusy, je finančně podporovaný městem. Dostal název Depo2015 a letos v červnu si odnesl první cenu z Czech Event Awards jako nejlepší místo pro eventy. „Porota ocenila kromě kouzla industriálního prostoru s velkorysým krytým náměstím také zajímavý program, který připravujeme ve velmi úsporně zrekonstruovaném areálu bez obřích investic,“ vysvětlila marketingová manažerka Kateřina Toušová.

Život na zámku

Kreativní zóna Depo2015 zvítězila nad konkurencí konferenčních i kulturních prostor z celé republiky. Na druhé místo porotci zařadili konferenční centrum Akademie věd na zámku v Liblicích.

Barokní zámek v okrese Mělník pochází ze 17. století a slouží hlavně jako hotel nebo zázemí pro svatby. Před devíti lety prošel rozsáhlou rekonstrukcí za pomoci evropských dotací. Vzniklo tak konferenční a kulturní centrum, ve kterém je pro klienty připravené i wellness centrum. Největší sál pojme 120 účastníků a počítá se i se zvláštními požadavky na bezpečnost pro VIP účastníky.

Výstaviště jako jistota

Bronz přidělila porota soutěže brněnskému výstavišti za multifunkční prostory. Veletržní prostor je jihomoravská jistota a díky své variabilitě dokáže pojmout řadu různorodých akcí.

Například do kongresového pavilonu E se vejdou stovky lidí. V jeho největším sále E1 jich může být až 960, přičemž se dá rozdělit i na tři menší samostatné části. Celkem budovu tvoří čtyři sály. Tím však možnosti výstaviště nekončí, další prostory jsou například v pavilonech A a P nebo Kongresovém centru.

Na shortlistu druhého ročníku Czech Event Awards bylo celkem sedm lokací. Kromě Plzně, Liblic a Brna usilovaly o přízeň porotců například Střelnice Tábor nebo luxusní hotel Chateau Kotěra uprostřed anglického parku v obci Ratboř. O cenu se ucházely také multifunkční prostor Vision v pražské Chuchli nebo reprezentační sály Plzeňského Prazdroje pod názvem Secese.

O finálním pořadí vítězů v jednotlivých kategoriích rozhodla porota složená z odborníků v oblasti event marketingu a ze zástupců firemních zadavatelů akcí.

Kreativní zóna Depo2015 vznikla v rámci projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015, kdy byla hlavním dějištěm programu.
Foto: Depo2015

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále