Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejlepší interní komunikaci má Kofola

Institut interní komunikace předal výroční ocenění nejlepším projektům. Nejvíc porotu zaujaly projekty Kofoly, která bodovala nejen v kategoriích Kampaň a Nápad, ale stala se také absolutním vítězem.

První ocenění dostala za akci Kus Kofoly aneb Daruj zlaté prasátko. V rámci vánoční kampaně darovala Kofola akcie spotřebitelům i zaměstnancům. Těm byl určen jejich vlastní „Kus Kofoly“, aby se mohli podílet na úspěchu firmy. Na valnou hromadu přijelo více než 75 procent všech zaměstnanců, přestože účast nebyla povinná.

Druhou cenu si Kofola odnesla za měsíční shrnutí obchodních výsledků sepsané generálním ředitelem Jannisem Samarasem. Pro zpestření byl jeho text „přeložen“ celkem do jedenácti československých nářečí, která měli zaměstnanci uhodnout. Z měsíční výsledovky se stal nejčtenější text na firemním intranetu.

Reklama
Know

Zapojení zaměstnanců se cení

Letos se jako nejsilnější projekty ukázaly digitální řešení komunikace a ucelené, promyšlené informační kampaně.

Právě digitální kategorii ovládla loterijní společnost Sazka, která zaujala pojetím zaměstnaneckého intranetu jako živé sociální sítě pod názvem Kompas. Oproti původnímu intranetu stoupla návštěvnost pětisetnásobně.

Nejlepší osobní interní komunikaci má česká pobočka farmaceutické firmy GlaxoSmithKline. Porota konkrétně vyzdvihla několikadenní výroční konferenci zaměstnanců, na níž pracovníci hodnotili probíhající prezentace červenými a zelenými kartami a účastnili se různých workshopů.

Cenu za nejlepší dlouhodobou strategii získal Siemens. Motivoval řidiče k úspornějšímu stylu jízdy a tankování levnějších pohonných hmot. Do podnikové soutěže se zapojilo 60 procent řidičů a jen za první rok firma ušetřila přes půl milionu korun.

Tradiční kategorií interní komunikace jsou pak firemní časopisy a noviny, kterých ale podle organizátorů celkově ubývá. Letos byly nejlepší Gefcoviny, časopis firmy Gefco.

Udělena byla i tři čestná uznání: jedno pro KPMG za zapojení zaměstnanců do CSR aktivit, další pro pojišťovnu AXA za otevřenost managementu při změnách ve firmě a třetí pro Ikeu „za angažovanost zaměstnanců v návaznosti na externí komunikaci firmy“.

Významným motivačním prvkem v interní komunikaci se podle organizátorů stalo poděkování. Zaměstnanci jsou více zapojováni do denního řízení firem i komunikace společností navenek.

U každého projektu porotci hodnotili celkový přístup k interní komunikaci, zvolené řešení, jeho funkčnost a měřitelnost výsledků.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)