Na žádném semináři o PR nesmí chybět člověk, který k úspěchu své značky přišel jako slepý k houslím. Tato úloha připadla minulý týden na akci PR klubu Janu Harvillovi, který na začátku srpna s kamarádem založil koblihárnu Donuter. Neměl byznysplán ani zkušenosti s marketingem, zato měl nadšení pro věc. Po měsíci a půl vyrábí přes tisíc donutů denně, firma raketově roste, nabírá lidi a otevřela stánek na Zličíně. Jak to „marketingový pankáč“ dokázal? Zaplatil něco přes tisíc korun za propagaci na Facebooku, domluvil se s rozvozy DámeJídlo.cz a Rohlík.cz, ale hlavně nadchl foodblogery i běžné zákazníky, kteří o donutech psali na své profily. Nebo je spíše fotili: první „nakopnutí“ zájmu o donuty přišlo díky Instagramu. „Proč zrovna donuty? Je to stejný fenomén, jako když se objevily burgery a hot dogy,“ říká Harvilla. Zkrátka, když se lidem u digitálního marketingu sbíhají sliny, máte úspěch skoro jistý. Ale nesmíte zákazníky podvádět, jinak přijde Jan Tuna.
Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].