Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kniha týdne: Kdo klikne, koupí, lže, nebo zemře

Eric Siegel má rád data natolik, že o nich nejen mluví a píše, ale i zpívá a rapuje na YouTube. Písnička o prediktivní analýze, jakkoliv veselá, nemusí sedět každému a pro konzervativnější zájemce napsal bývalý univerzitní profesor knihu The Power to Predict: Who Will Click, Buy, Lie, or Die. V ní vysvětluje, co přesně se ukrývá za pojmem „prediktivní analýza“.

Kniha není návodem a nepoví vám, jak přesně udělat prediktivní model. Dokáže ale vysvětlit, jak toto „věštění“ funguje a v jakých případech a jakým způsobem se vám může hodit. Poměrně velká část je věnována reklamě a tomu, jak může schopnost předvídat chování uživatelů na základě dat pomoci zaměřit se na kampaně, které fungují, a na zákazníky, kteří pravděpodobně budou mít o nabízené služby a produkty zájem.

Prakticky zaměřeného čtenáře může zdržovat styl typický pro americkou populárně-naučnou literaturu – tedy výklad přerušovaný velkým množstvím osobních historek, zkušeností a příkladů. Obecně ale jde o užitečnou snahu zachytit a vysvětlit trend, se kterým se v on-linu budeme potkávat pořád častěji. Pokud se rozhodnete to s předpověďmi zkusit, vždycky si budete muset najít někoho, kdo to už umí, nebo hodně studovat. A někde se začít musí.

Reklama
ČEZ

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)