Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak udělat firemní akci, na kterou se vzpomíná? Inspiraci najdete na nečekaném místě

Proč si lidé vyprávějí o večírcích? Protože na nich zažili něco zajímavého anebo na nich někoho potkali. Zážitek je parametr, který odlišuje dobré akce od špatných. Večírek musí přesvědčit účastníky, aby měli chuť přijít i příště. Zeptejte se Disneyho.

Zábavní park a vaše firma

Na první pohled nemají rodinné zábavní parky společnosti Walt Disney vůbec nic společného s korporátním světem. Ale nabízejí jednu přenositelnou zkušenost, která je vysněnou metou pro všechny pořadatele akcí.

Sedmdesát procent návštěvníků Disneyových parků se tam totiž chce znovu vrátit.

Reklama
ČEZ

A v čem to kouzlo spočívá? Zážitek začíná ještě před samotnou návštěvou. Už registrace účastníků probíhá na stylizovaném webu a na místo vás pak přivezou pomalované autobusy.

Stejně tak vy můžete události věnovat speciální podstránku na intranetu (případně firemním webu) a pronajmout vozidla, která budou označená logem nebo tématem akce. Využijte motiv i na sociálních sítích, třeba ve facebookové události.

Nadšení a jídlo. Spousta jídla

Druhá lekce, kterou se můžete naučit od Disneyho, je dát lidem něco, na co se mohou těšit. Nejde jen o dostatek jídla a pití, ale také o hry, překvapení a zajímavé hosty. Položte si otázku, proč by zaměstnanci měli na večírek vůbec přijít, aby si jen nesplnili společenskou povinnost. Vyvolejte nadšené očekávání, protože nadšení lidé o akci pak řeknou ostatním.

O úspěchu večírku nerozhoduje jeho celkový rozpočet, ale to, jak stanovíte jeho priority. Zkušení pořadatelé velkých akcí dobře vědí, že vám účastníci leccos odpustí, pokud se při networkingu dobře najedí a napijí. Počítejte s tím, že třetina rozpočtu vašeho večírku se doslova projí, protože padne na catering. Tři roky starý průzkum mezi americkými pořadateli dokonce ukázal, že ti nejlepší klidně investují do jídla a pití více než polovinu celkového rozpočtu.

S jídlem souvisí i doprovodný servis. Všichni známe situaci, kdy váháme, kam odložit prázdný talířek a skleničku. Nepodceňujte žádné detaily a najměte dostatek personálu nebo alespoň připravte dostatek jasně označených míst pro použité nádobí, respektive odpadky.

Představte si rozpočet akce jako koláčový graf. A pak z něj ukousněte třetinu až polovinu na catering.
Foto: Pixabay

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)