Reklama
Megaboard

Forum Media zahájí unikátní debata šéfů českých mobilních operátorů

Dlouho se nestalo, aby se na jednom pódiu sešli při debatě ředitelé českého O2, T-Mobilu a Vodafonu. Podařilo se: exkluzivní diskuse se odehraje už za měsíc – 4. října – a zahájí sedmnáctý ročník tradiční podzimní konference Forum Media.

Debata s generálními řediteli se zaměří na nové příležitosti na tuzemském mobilním trhu. Tématem je budoucí rozvoj vysokorychlostních sítí a internetu věcí, mluvit se bude také o expanzi do médií i možnostech velkých dat pro marketing.

Právě mobilní telefony jsou leitmotivem letošního ročníku Forum Media. Konference probere možnosti mobilů z pohledu marketingu a reklamy, obchodování, zákaznické péče i produkování obsahu. Tuzemské agentury se podělí o případové studie a díky výzkumným datům zjistíme, kdo jsou vlastně „mobilní“ Češi a jak své telefony používají.

Hlavní prezentace přednesou středoevropští zástupci Facebooku a Instagramu a také šéf největších norských novin, deníku VG.

Úspěšná reklama i byznys na mobilu

Mobily a digitální reklama mění celé uvažování o tomto oboru. Ředitel digitálního oddělení Media Investments Jan Svátek změnu myšlení názorně popíše společně s kolegou Janem Klápou. Do panelové diskuse přispěje svými zkušenosti i Jaroslav Kulenda, šéf marketingu Fortuny.

Představí se také prodej módy na mobilech: zazní případová studie značky Pepe Jeans, která se podělí o zkušenosti s oslovováním cílové skupiny prostřednictvím digitálních médií.

Co užitečného se dá zjistit z digitálního chování čtenářů, to prozradí Michal Novoveský z Exponey. Jak ukáže na příkladech a výsledcích odvážných firem, které opustily mainstreamový pohled na analytiku, analytika může být hra a vyplatí se. Ředitel STEM/MARK Jan Tuček promluví o čtení deníků a časopisů na mobilních a digitálních platformách. A Marko Zekić ze Seznamu popíše, kde a za co Češi s mobilem utrácejí peníze a jaká reklama na ně nejvíc funguje.

Stranou nezůstane ani videoreklama. Je on-line video obsah v mobilech doménou pouze mladých? A kolik lidí je oslovitelných mobilní reklamou v době, kdy sledují televizi? Odpoví crossmediální specialista agentury Median Josef Fišer.

Zadavatelé směrují čím dál více peněz do mobilní reklamy. Od roku 2012 vzrostl výkon mobilní display reklamy 2,5násobně na 189 mil. Kč. Nenechte si tento trh ujít. 

Konferencí stejně jako loni provede účastníky moderátorka Zuzana Tvarůžková. Kompletní program konference včetně přihlášky najdete na webu www.forummedia.info.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále