Makronky, dortíky nebo cupcaky jsou čím dál populárnější formou drobného firemního dárku pro klienty a spolupracovníky. Malá sladkost může být zabalena buď v krabičce s firemní grafikou, anebo může mít logo přímo na sobě. V takovém případě je vyrobené z čokolády, jedlého papíru či polevy.
Výhodou sladkostí je, že se dají bez problémů vyrobit ve firemních barvách a v malých sériích. Nebo jde objednat standardní produkt rozlišený zapíchnutou vlaječkou s logem.
Nejsladší gratulace
Sladké dárky letos nechala upéct například agentura Onebigidea pro televizní kanál BBC World News. Sada osmnácti dortíků připomínala čtvrt století vysílání „nejdůvěryhodnější mezinárodní zpravodajské stanice“ a obchodní tým ji jako poděkování rozesílal nejdůležitějším zadavatelům reklamy. Tato objednávka patřila mezi ty náročnější: pekárna musela připravit 756 cupcaků, střídavě s červeným a bílým krémem.
Pokud je nutné na povrch přenést složitý potisk, volí se klasické dorty. Takové promo zvolila v Česku třeba stanice AMC pro seriál Fear the Walking Dead. Novinářům poslala „krvavý“ dort s fotkou ze seriálu.
Vlaječka, nebo název namalovaný čokoládou? Zakázkové pečení zvládá bez problémů obě varianty, spíš než o technologii jde o vkus marketérů.
Foto: Anges du Sucre