Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Firemní dárek, který potěší chuťové buňky. Vyzkoušejte dortíky s logem z čokolády

Makronky, dortíky nebo cupcaky jsou čím dál populárnější formou drobného firemního dárku pro klienty a spolupracovníky. Malá sladkost může být zabalena buď v krabičce s firemní grafikou, anebo může mít logo přímo na sobě. V takovém případě je vyrobené z čokolády, jedlého papíru či polevy.

Výhodou sladkostí je, že se dají bez problémů vyrobit ve firemních barvách a v malých sériích. Nebo jde objednat standardní produkt rozlišený zapíchnutou vlaječkou s logem.

Nejsladší gratulace

Sladké dárky letos nechala upéct například agentura Onebigidea pro televizní kanál BBC World News. Sada osmnácti dortíků připomínala čtvrt století vysílání „nejdůvěryhodnější mezinárodní zpravodajské stanice“ a obchodní tým ji jako poděkování rozesílal nejdůležitějším zadavatelům reklamy. Tato objednávka patřila mezi ty náročnější: pekárna musela připravit 756 cupcaků, střídavě s červeným a bílým krémem.

Reklama
ČEZ

Pokud je nutné na povrch přenést složitý potisk, volí se klasické dorty. Takové promo zvolila v Česku třeba stanice AMC pro seriál Fear the Walking Dead. Novinářům poslala „krvavý“ dort s fotkou ze seriálu.

Vlaječka, nebo název namalovaný čokoládou? Zakázkové pečení zvládá bez problémů obě varianty, spíš než o technologii jde o vkus marketérů.
Foto: Anges du Sucre

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)