Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: „Koupil jsem si tričko, ale remarketing mi ho nutí znova“

Remarketingem se nazývá část marketingové komunikace oslovující potenciálního zákazníka, který o produkt projevil zájem. Zabrousíte například na webové stránky, prohlížíte si nějaký zájezd, ale nekoupíte si ho.

Stránka uloží vaši cookie a následně vám pak několik dní na všemožných jiných webech v inzerci onen zájezd ukazuje a snaží se vás tím přimět, abyste se na původní stránku vrátili a nákup provedli.

Na známém portálu Mall.cz jsem si minulý týden koupil charitativní tričko Klokart designéra Pasty Onera. Od té doby se mi všude na tričko ukazuje reklama – zcela zbytečně ovšem, neboť zmíněné tričko už vlastním.

Reklama
ČEZ

Je opravdu takový problém spárovat cookie s mojí IP adresou a v databázi zaznamenat, že tento počítač nás sice navštívil, ale také si už tričko koupil, takže není třeba mu ho pořád reklamou vnucovat?

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)