Chytrá Horákyně: „Koupil jsem si tričko, ale remarketing mi ho nutí znova“

Remarketingem se nazývá část marketingové komunikace oslovující potenciálního zákazníka, který o produkt projevil zájem. Zabrousíte například na webové stránky, prohlížíte si nějaký zájezd, ale nekoupíte si ho.

Stránka uloží vaši cookie a následně vám pak několik dní na všemožných jiných webech v inzerci onen zájezd ukazuje a snaží se vás tím přimět, abyste se na původní stránku vrátili a nákup provedli.

Na známém portálu Mall.cz jsem si minulý týden koupil charitativní tričko Klokart designéra Pasty Onera. Od té doby se mi všude na tričko ukazuje reklama – zcela zbytečně ovšem, neboť zmíněné tričko už vlastním.

Je opravdu takový problém spárovat cookie s mojí IP adresou a v databázi zaznamenat, že tento počítač nás sice navštívil, ale také si už tričko koupil, takže není třeba mu ho pořád reklamou vnucovat?

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia