Chytrá Horákyně: „Koupil jsem si tričko, ale remarketing mi ho nutí znova“

Remarketingem se nazývá část marketingové komunikace oslovující potenciálního zákazníka, který o produkt projevil zájem. Zabrousíte například na webové stránky, prohlížíte si nějaký zájezd, ale nekoupíte si ho.

Stránka uloží vaši cookie a následně vám pak několik dní na všemožných jiných webech v inzerci onen zájezd ukazuje a snaží se vás tím přimět, abyste se na původní stránku vrátili a nákup provedli.

Na známém portálu Mall.cz jsem si minulý týden koupil charitativní tričko Klokart designéra Pasty Onera. Od té doby se mi všude na tričko ukazuje reklama – zcela zbytečně ovšem, neboť zmíněné tričko už vlastním.

Je opravdu takový problém spárovat cookie s mojí IP adresou a v databázi zaznamenat, že tento počítač nás sice navštívil, ale také si už tričko koupil, takže není třeba mu ho pořád reklamou vnucovat?

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba