Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chivas Regal láká na celosvětovou soutěž o milion dolarů. Poprvé i Čechy

Značka skotské whisky Chivas Regal z portfolia nadnárodní společnosti Pernod Ricard vyhlásila třetí ročník mezinárodní soutěže The Venture, o nejlepší startupový podnikatelský projekt se sociálním přesahem.

O milion dolarů, který bude rozdělen mezi finalisty této globální soutěže, mohou historicky poprvé soutěžit i uchazeči z České republiky. Registrovat se do regionálního kola soutěže značky, kterou u nás zastupuje společnost Jan Becher – Pernod Ricard, mohou zájemci do konce září.

O podíl na výhře se mohou utkat všechny podnikatelské záměry se sociálním přesahem a potenciálem pomáhat svému okolí. Soutěž není zaměřena na neziskový a dobrovolnický sektor, ale na komerční projekty, které nejenom pozitivně působí na své okolí, ale jsou samy také finančně udržitelné a generují zisk. Zapojit se mohou start-upy z různých odvětví – technologií, zdravotnictví, stravování, životního prostředí nebo zemědělství.

Reklama
ČEZ

„Sloganem značky vždycky bylo ‚Chivas Regal Means Success‘. Ale vnímání úspěchu se v čase mění. Dnes to znamená podnikat, generovat zisk, ale taky být zodpovědný a nezničit u toho svět,“ říká k tomu Jan Jelínek, kreativní ředitel agentury McCann Prague, která má na starosti komunikaci projektu v ČR.

Ze všech došlých českých přihlášek bude vybráno deset nejlepších uchazečů, kteří se během listopadu zúčastní speciálních workshopů na rozvoj podnikatelských dovedností a pohovorů s nezávislým zahraničním poradcem, na jejichž základě bude vybráno maximálně pět finalistů, kteří předstoupí před domácí porotu, jejímž předsedou je letos podnikatel a filantrop Václav Dejčmar. Ta bude hodnotit faktory, jako je míra společenského přínosu, inovativnost, ale i finanční výsledky a kvalitu podnikatelského plánu.

Do druhého ročníku soutěže bylo přihlášeno přes 2700 projektů z 27 zemí světa. Nejvyšší částku na financování toho svého – 300 tisíc dolarů – získal Oscar Mendez z Kolumbie, jenž u poroty zvítězil se svým start-upem Conceptos Plasticos, který recykluje plastový a kaučukový odpad a vytváří z něj stavební materiál k výstavbě přístřešků, komunitních budov či třeba škol.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)