Společnost MasterCard představila program benefitů Priceless Cities na českém trhu sice již v březnu, teprve na konci prázdnin ale přidala reklamní kampaň. Na sociálních sítích ji rozjeli fotograf Tomáš Třeštík se svou manželkou, spisovatelkou Radkou Třeštíkovou. Oba jsou v roli ambasadorů kampaně propagující benefity pro držitele platebních karet MasterCard považováni za vlivné jedince na sociálních sítích. Jejich příspěvky a fotky z desetidenní cesty do Irska a Paříže vzbudily rozporuplné reakce. Radka Třeštíková k tomu na tiskové konferenci společnosti MasterCard uvedla: „Používám svůj profil na Facebooku i Instagramu pro soukromé i pracovní účely a někomu zřejmě vadí, že to míchám. Nenechala jsem si své posty nikým diktovat, ale zároveň jsem nechtěla jít proti cílům celé kampaně. Ta cesta je součást mé práce a za spoluprací s MasterCard si stojím.“
S negativními reakcemi předem počítala marketingová ředitelka MasterCard Martina Piskorová. Kampaň ale prý plní vytyčené cíle, dva dny po spuštění byla předním tématem na sociálních sítích. Nyní pokračuje v OOH formátech. Na interaktivních displejích tramvajových zastávek (Anděl a I. P. Pavlova) si cestující mohou přehrát videa manželů Třeštíkových z Irska i z Paříže. Svou verzi má i pro bannery v on-linu.
Součástí promo aktivit programu budou i menší targetované kampaně ve spolupráci s partnerskými bankami a spotřebitelská soutěž na základě registrace do programu o dva výlety do Paříže. Zatím jen přáním pro rok 2017 je pak dle Piskorové spuštění programu Priceless Prague, který by cílil na domácí i zahraniční klientelu. „Příprava takového programu však trvá dva roky a obnáší řadu jednání s různými institucemi,“ zdůrazňuje Piskorová. Aktivity na sociálních sítích spravuje pro MasterCard agentura McCann, PR servis zajišťuje Bison & Rose.
Třeštíkovi na jedné z mnoha momentek během desetidenní návštěvy Irska a Paříže. Leoše Mareše z pozice ambasadora ale neodsunuli, moderátor zůstává tváří věrnostního programu Priceless Specials.
Foto: Mastercard