Svoji oblíbenou značku čerpací stanice má polovina řidičů tankujících pohonné hmoty. Z konkrétních značek jde o Benzinu, Tank ONO, Shell, OMV a Mol. Toto pořadí není vzhledem k regionálnímu uspořádání na celém území České republiky stejné, na Moravě se např. u ONO čerpá méně, oproti tomu v Praze je nejčastěji zvolenou možností.
Při výběru čerpací stanice je rozhodujícím kritériem cena (55 % řidičů), následuje dostupnost v okamžiku potřeby natankovat (21 %) a pak teprve značka čerpací stanice (16 %). Značka je rozhodující především u členů nějakého věrnostního programu, který je nejčastěji využíván zákazníky Shellu, Molu a OMV. Jistou roli hraje i kvalita paliva společně s předchozí zkušeností s konkrétní čerpací stanicí.
Různých věrnostních programů čerpacích stanic se účastní pětina internetové populace, spotřebitelských soutěží někdy alespoň čtvrtina. Oba druhy zákaznických programů využívají častěji muži, ženy ve větší míře o existenci takových programů ani nevědí.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.