8. McDonald’s a DDB zvou na tradiční česká jídla

Reklamní nosiče v hlavním městě budou na několika zastávkách MHD propagovat řetězec McDonald’s. Tentokrát ale prostřednictvím klasiky české kuchyně. „Hlavní myšlenka této kampaně vychází z pocitu všech cestovatelů v cizí zemi. Každý rád ochutná místní speciality, ale po čase si dá rád něco, co zná z domova,“ uvádí za DDB kreativní ředitel Radouane Hadj Moussa. McDonald’s tedy nabízí svůj reklamní prostor vybraným českým restauracím, jejichž speciality se objeví na citylightech s ukazatelem směru a vzdáleností. V partnerských restauracích turisté na oplátku při placení dostanou mapku provozoven McDonald’s se vzkazem: „Pokud už máte dost české kuchyně, víte, kde nás najdete“.

Na vizuálech kampaně McDonald’s se objeví například pečená kachna nebo svíčková. Typické žluté oblouky se ukrývají vpravo dole.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345