8. McDonald’s a DDB zvou na tradiční česká jídla

Reklamní nosiče v hlavním městě budou na několika zastávkách MHD propagovat řetězec McDonald’s. Tentokrát ale prostřednictvím klasiky české kuchyně. „Hlavní myšlenka této kampaně vychází z pocitu všech cestovatelů v cizí zemi. Každý rád ochutná místní speciality, ale po čase si dá rád něco, co zná z domova,“ uvádí za DDB kreativní ředitel Radouane Hadj Moussa. McDonald’s tedy nabízí svůj reklamní prostor vybraným českým restauracím, jejichž speciality se objeví na citylightech s ukazatelem směru a vzdáleností. V partnerských restauracích turisté na oplátku při placení dostanou mapku provozoven McDonald’s se vzkazem: „Pokud už máte dost české kuchyně, víte, kde nás najdete“.

Na vizuálech kampaně McDonald’s se objeví například pečená kachna nebo svíčková. Typické žluté oblouky se ukrývají vpravo dole.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)