Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. McDonald’s a DDB zvou na tradiční česká jídla

Reklamní nosiče v hlavním městě budou na několika zastávkách MHD propagovat řetězec McDonald’s. Tentokrát ale prostřednictvím klasiky české kuchyně. „Hlavní myšlenka této kampaně vychází z pocitu všech cestovatelů v cizí zemi. Každý rád ochutná místní speciality, ale po čase si dá rád něco, co zná z domova,“ uvádí za DDB kreativní ředitel Radouane Hadj Moussa. McDonald’s tedy nabízí svůj reklamní prostor vybraným českým restauracím, jejichž speciality se objeví na citylightech s ukazatelem směru a vzdáleností. V partnerských restauracích turisté na oplátku při placení dostanou mapku provozoven McDonald’s se vzkazem: „Pokud už máte dost české kuchyně, víte, kde nás najdete“.

Na vizuálech kampaně McDonald’s se objeví například pečená kachna nebo svíčková. Typické žluté oblouky se ukrývají vpravo dole.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)