Norský výrobce dětského nábytku a kočárků Stokke si ve výběrovém řízení na digitální aktivity v regionu střední a východní Evropy – konkrétně na území České republiky, Slovenska a Maďarska – vybral agenturu Swimming Pool. Na starosti bude mít správu sociálních médií, blogu, uvedení nových digitálních produktů na trh a celkovou správu on-line médií. „Naším cílem je zvýšit povědomí o značce v rámci cílové skupiny, tedy mezi mladými rodiči. Spolupráce s agenturou nám umožní podporovat užší komunikaci s našimi zákazníky a udržovat větší soudržnost napříč trhy a komunikačními kanály,“ říká Margot Eva Wisiak, regionální marketingová ředitelka pro jihovýchodní Evropu. „Spolupráce se značkou Stokke je dobrou ukázkou rostoucí poptávky po regionálních digitálních agenturách, které jsou schopny pracovat s několika různými jazyky a kulturami. Jsme rádi, že můžeme zahájit přímou komunikaci s touto specifickou cílovou skupinou skrze nové platformy a za pomoci influencerů. Naše strategie zahrnuje komunikaci na sociálních médiích, YouTube kampaň a velký důraz klademe také na blogery pokrývající všechny tři trhy,“ dodal k tomu Tamás Földesi, data a media director Swimming Poolu.