6. Reebok nabádá guerillou v parcích k pohybu

Značka Reebok vyráží do podzimní sezony s projektem „The Gym Is Everywhere“. Za využití první ekologické legální guerilly v České republice vznikly po Praze na čtyři desítky tréninkových spotů označených typickou Reebok Deltou. Značka se snaží poukázat na to, že člověk nemusí trénovat pouze v tělocvičně, ale může proměnit prvky města a přírody v plnohodnotné sportovní náčiní. Na kampani spolupracuje s mediální agenturou Carat a společností Aqua Ads. Motivy byly vytvořeny regulovaným vodním paprskem aplikovaným na špinavé chodníky a tím došlo ke kontrastu mezi čistou a zašlou částí plochy. Reebok spoty jsou zaneseny do mapy, která je zájemcům k dispozici na webových stránkách Be More Human.

V pražských Riegrových sadech dokonce vznikl Rieger Challenge park.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen