Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Reebok nabádá guerillou v parcích k pohybu

Značka Reebok vyráží do podzimní sezony s projektem „The Gym Is Everywhere“. Za využití první ekologické legální guerilly v České republice vznikly po Praze na čtyři desítky tréninkových spotů označených typickou Reebok Deltou. Značka se snaží poukázat na to, že člověk nemusí trénovat pouze v tělocvičně, ale může proměnit prvky města a přírody v plnohodnotné sportovní náčiní. Na kampani spolupracuje s mediální agenturou Carat a společností Aqua Ads. Motivy byly vytvořeny regulovaným vodním paprskem aplikovaným na špinavé chodníky a tím došlo ke kontrastu mezi čistou a zašlou částí plochy. Reebok spoty jsou zaneseny do mapy, která je zájemcům k dispozici na webových stránkách Be More Human.

V pražských Riegrových sadech dokonce vznikl Rieger Challenge park.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)