Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Pohlreich na papíře. Ano, šéfe! má vlastní časopis

Nový interaktivní kulinární časopis „Ano, šéfe!“ vydává FTV Prima pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media. Každé číslo časopisu inspirovaného pořadem Zdeňka Pohlreicha bude obsahovat recepty i tipy na různé restaurace a zajímavosti, které jsou v jejich okolí. Představí také vždy čtyři restaurace, které prošly pořadem „Ano, šéfe!“. Četba magazínu bude navíc do značné míry interaktivní – čtenáři si budou moci do svého chytrého telefonu nahrát QR kódy z časopisu a ty je přesměrují na videa z pořadů a hlášky Zdeňka Pohlreicha. První číslo čtvrtletníku má 68 stran a vychází v nákladu 50 000 kusů. Cena časopisu je 45 Kč.

V prvním čísle časopisu Ano, šéfe! se objeví recepty na divočinu v kuchyni, tedy zvěřinové recepty, nebo koláče z podzimního ovoce. Kromě sezonních receptů bude každé číslo obsahovat i recepty z dalších pořadů Zdeňka Pohlreicha.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)