Nový interaktivní kulinární časopis „Ano, šéfe!“ vydává FTV Prima pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media. Každé číslo časopisu inspirovaného pořadem Zdeňka Pohlreicha bude obsahovat recepty i tipy na různé restaurace a zajímavosti, které jsou v jejich okolí. Představí také vždy čtyři restaurace, které prošly pořadem „Ano, šéfe!“. Četba magazínu bude navíc do značné míry interaktivní – čtenáři si budou moci do svého chytrého telefonu nahrát QR kódy z časopisu a ty je přesměrují na videa z pořadů a hlášky Zdeňka Pohlreicha. První číslo čtvrtletníku má 68 stran a vychází v nákladu 50 000 kusů. Cena časopisu je 45 Kč.
V prvním čísle časopisu Ano, šéfe! se objeví recepty na divočinu v kuchyni, tedy zvěřinové recepty, nebo koláče z podzimního ovoce. Kromě sezonních receptů bude každé číslo obsahovat i recepty z dalších pořadů Zdeňka Pohlreicha.