Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Ipsos zajistí průzkumy o zemědělské agendě

Jaký postoj má laická i odborná veřejnost k činnosti ministerstva zemědělství? Zjistit to má marketingový průzkum, na který si resort ve veřejném výběrovém řízení zvolil agenturu Ipsos. Hodnota zakázky je šest milionů korun, smlouva bude platit do konce roku 2018. Ministerstvo si od průzkumu slibuje, že díky němu získá „datovou podporu pro strategické plánování“ a pro „aktivní působení resortu na obyvatelstvo a odbornou veřejnost“. Od vítěze tendru očekává, že uspořádá hloubkový rozhovor s odborníky o postojích k tématům ministerstva zemědělství, dvakrát provede sondu v populaci, uspořádá skupinovou diskusi v Čechách a na Moravě a celkem pětkrát zopakuje výzkum postojů odborné veřejnosti.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)