Reklama
Megaboard

5. Ipsos zajistí průzkumy o zemědělské agendě

Jaký postoj má laická i odborná veřejnost k činnosti ministerstva zemědělství? Zjistit to má marketingový průzkum, na který si resort ve veřejném výběrovém řízení zvolil agenturu Ipsos. Hodnota zakázky je šest milionů korun, smlouva bude platit do konce roku 2018. Ministerstvo si od průzkumu slibuje, že díky němu získá „datovou podporu pro strategické plánování“ a pro „aktivní působení resortu na obyvatelstvo a odbornou veřejnost“. Od vítěze tendru očekává, že uspořádá hloubkový rozhovor s odborníky o postojích k tématům ministerstva zemědělství, dvakrát provede sondu v populaci, uspořádá skupinovou diskusi v Čechách a na Moravě a celkem pětkrát zopakuje výzkum postojů odborné veřejnosti.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále